Lead me to the stars.

Ekle beni bana, sırtıma, omzuma, dağınık vücuduma. Doğur beni, öldür beni, sütünle zehirle beni. Apoletlerinle sars beni, sıfatlarınla ısır beni, kelimelerinle salla beni. Çoğalt beni, titret beni, üşüt beni. İnandır beni masalına, rol ver bana, cenneti sat bana, duanı yapıştır suratıma, boğ beni kutsal suyunda. Sınır ver bana, çiz ifadeni ruhuma, mevki inşaa et ayağıma, sun beni doğaya, sür beni piyasaya, sev beni doyasıya. Harfler ver bana, diz beni kurşuna, yak beni ilahi yangınında. Mutlu et beni, kutlu et beni, et beni. Bir kitle oluştur bana, bir amaç yarat uğruma, bir kurban daha. Tutuştur beni, fırlat beni, kap beni. Döngüler oluştur yoluma, paradokslar akıt haritalarıma, ikna et beni yaşadığıma. Kıy zekama, at havaya, rüyaya. Katlet beni savaşında, etkile beni pırıltınla, sil beni toprağına. Hükmet, şekil ver, parçala. Benzet aksine beni, kucakla özgürce beni, adaletinle sar beni. Güç ver ölü bacaklarıma, koştur beni tabutuma, huzur ver obez aklıma. Bir evrim bırak karnıma, bir devrim sıç ağzıma, bir deney sok kıçıma. Yön ver bana, hesap aç damarlarıma, gir kanıma. Dik beni gururla, su ver betonuma, buda beni kılıcınla. Tart zihnimi acıyla, şeker ekle mantığıma, uyuştur beni kollarında. Em beni, semir beni, kızart beni. Kopar ve birleştir beni. İçimi boşalt düğmelerinle, doldur kalbimi sözlerinle, gülümset diyetlerinle. Hedef ver bana, it beni yıldızlara, olmadığım yarına. Ekle beni bana, sıkışıp kaldığım bu rezil zamana.

Hiç yorum yok: