And the shitfart goes to.

Şöyle bir bloguma bakındım, hangi ergen acılı dünya vs ben temalı konu varsa doldurmuşum içini. Biriniz de uyarmıyorsunuz lan. Sadist misiniz olm siz?

Neyse, ne diyordum. Ha evet, keder klozeti. Aslında amacım böyle bir blog tarzı değil tabi ki, sanırım eğlendiğim zaman blog mlog aklıma gelmediği için durgun yazılar hücresine dönüşmüş burası. Ea, gerek yok tabi ki. Sonuçta hiçbiriniz bunları anlayabilecek kapasitede mahlukatlar değilsiniz.

Nıhahaha.

Tamam, tamam.

Biraz omuzları gevşetip yeni yayın hayatımıza başlamak için kendimi uyarma bölümü oldu bu, her ne kadar am göt meme kıvamında gitmeyecek olsam da burada eksik olan şeyi yeni keşfettim. Beni. Ne dinlerim, ne konuşurum, balinalarla hipopotamların evrimsel olarak birbirine en yakın akrabalar olması hakkında ne düşünürüm, yok bunlar lan burada. Neredeler peki? Feysbukta, tivitırda, alakasız sayfaların alakasız yorumlarında. Hayır dostum hayır, bu böyle devam etmez. Sütün gelmediği memeye ben meme demem.

Evet, kabul ediyorum son cümleyi sırf görselle alakası olsun diye kurdum.

Blog, mlog. He he he. Artık böyle.

Hiç yorum yok: